|
Cégünk rövid története:
Vállalkozásunk 1941 óta működik kovácsműhelyként. Évtizedek óta foglalkozunk laprugójavítással, készítéssel. A gépjármű laprugók az utóbbi években óriási változásokon mentek keresztül, gondoljunk csak arra, hogy 20 évvel ezelőtt egy tehergépkocsi laprugókötegében nemritkán 8-10 rugólapot építettek, terveztek a gyártók a megfelelő teherbírás eléréséhez. Míg a mai járművekben ehhez csak 1-2 rugólap szükséges. Ez egyéb technológiai innovációkkal együtt jelentős önsúlycsökkenést is eredményezett. Ezzel együtt a raksúly viszont nőtt, amit a mai üzemanyag árak mellett, nemritkán kényszerűségből még esetenként túl is lépnek a tulajdonosok.
Az egy-két rugólapból álló un. parabellrugó kötegek erősítése olyan problémát vet fel, hogy a megerősítés után a laprugó terhelhetősége 150-200 százalékkal emelkedhet, ami komoly menettulajdonság csökkenéssel jár. Ezeknél a modern járműrugózási technológiáknál nem vezet hatásos eredményre az utólagos változtatás. A GOLDSCHMITT-techmobil AG többek közt ezért fejleszt folyamatosan erre a problémára megoldást nyújtó un. kiegészítő, szabályozható terhelhetőségű légrugókat. Ezzel a berendezéssel minden felhasználó a pillanatnyi igényeihez állíthatja járműve rugózási képességét, hasmagasságát.
Cégünk a GOLDSCHMITT-Magyarország kft. felismerte az ebben rejlő üzleti lehetőséget, és 2004-ben felvette a kapcsolatot a Baden-Würtenbergi GOLDSCHMITT vezetésével. A nehéz kezdés után 2005-ben megkaptuk a kizárólagos kereskedelmi jogot a magyar, piacra. Mostanáig több mint 100, általunk értékesített légrugóval felszerelt jármű rója az ország, és Európa útjait.
|
|